Varit och handlat

Haha kom precis hem från centrum. Köpte cola och snus till mig och cigg till mamma. Gick in på leksaksaffären eftersom det är billigare där och då låter inte killen som är där mig köpa för att jag inte hade leg med mig, medans på ICA låter en gammal kärring mig köpa. Haha jag tycker det är lite kul för äldre brukar ju oftast vara mer noggrann med sånt där än vad unga brukar vara. Eller det är såklart olika från person till person men jag tyckte ändå det var lite kul!
 
Nu sitter jag och väntar på middagen. Det blir hemmagjord pizza, ska bli så jävla gott!!! Åt ju senast vid typ 9 imorse så det kommer sitta fint som fan! Efter det blir det The sims 3 ;) Min sim har fan förlovat sig nu! Blir möhippa snart då!! Hahaha fan vad töntig jag är :D Men det är kul ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback