Torsdag

Godmorgon!
 
Det känns lite surt att vakna såhär tidigt. Men what to do! Tänkte börja morgonen med ett skönt bad och sedan får det bli en film och äta lite paj som mamma gjorde i tisdags! Jag åt ingenting på hela dagen igår, förutom två kakor. Haha jag fattar inte hur jag lyckades med det faktiskt. Kände typ ingen hunger. Fast nu känns det att magen är tom kan jag säga så är nog dags att fylla på den!
 
Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag, jag vet inte om jag ska till Praktikteamet då jag fortfarande känner mig hängig. Men jag får se senare, börjar ju inte förrän 1 i så fall och då kanske det är bättre :) Får hoppas på det! Jag ska ut och gå i alla fall har jag bestämt! Bästa sättet att rensa tankarna på :) Aja, badet nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback