Söndag

Hejhej!
 
Jag var ju med Michaela och Anna igår! Vi lagade wok och typ chillade framför datorn i mitt rum, lyssnade på bra musik osv! Mickis skulle spela The sims 3 också men det gick tyvärr inte så bra för det hängde sig när hon skulle göra en häst, haha så vi sket i de :)
 
Dom åkte i alla fall precis så jag tänkte ta bort alla sängkläderna i min säng, lägga de i tvättmaskinen och ta ett bad. Haha känner för att tvätta dom, det bästa som finns är att ha nytvättade och en nybäddad säng när man ska sova på kvällen! Lägger nog upp lite bilder senare, jag orkar inte hålla på att fixa med de nu ;p

Kommentarer
LINN säger:

nej, tror det kostade runt 300 :)

2012-09-23 | 14:53:12
Bloggadress: http://livingmylife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback