Ska snart fixa håret!

Nu har man fått i sig lite lunch, sminkat sig och hjälpt mamma att betala räkningarna. Haha, hon vet inte hur man gör på internet så jag får alltid göra det! Jag ska snart gå och fixa håret i alla fall, väntar bara på att mamma och min syster ska dra så man kan ha på hög musik och njuta av att vara ensam hemma ett tag ;) Tycker det är så skönt!
 
Mamma ska till Tumba hehehe! Hon ska köpa en ansiktsmask till mig, men hoppas att man får något mer kanske :$ Ikväll ska jag även gå och sola, känner verkligen för det idag! Vill bli brunis!

Kommentarer
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Haha, snäll mamma du har:)

2012-09-27 | 13:08:35
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback