Onsdag

Godmorgon!
 
Hoppas att ni vaknade upp på bättre humör än mig idag, för jag vaknade upp med världens mensvärk och det är ju aldrig kul! Dessutom så har jag lite ont i halsen också. Jag orkade inte blogga igår då jag var på sämst humör och kände mig lite hängig. Men hoppas ni överlevde ändå! ;)
 
Jag fick i alla fall ordning på The sims 3 och alla expansioner igår så ni kan ju gissa vad jag tänker sysselsätta mig med idag haha? Det är ju så kul ;) Eller i alla fall om man har alla expansioner. Fast den senaste har jag inte, men den kommer väl :D Tänkte bara ta det lugnt idag och spela det eftersom jag har ont i magen osv. Men ska försöka uppdatera någorlunda bra ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback