Ny spegel

Mamma kom hem nyss med en ny spegel till mig, den här gången köpte hon en varsin! Lika bra kanske eftersom jag verkar vara en mästare på att ha sönder dom. Byggde ihop den lite snabbt haha. Jag hade vela ha den som ser ut som ett hjärta på förpackningen, om ni kan se de? Fett söt ju!
 
Nu ska jag vänta tills lunchen är färdig. Ligger och kollar på Djurakuten så länge, såg världens sötaste mops! Nu vill jag ju ha en haha! Drömma kan man ju alltid göra ;) Efter lunchen blir det en dusch och sen vänta hit min andra halva (Michaela), vi ska ha bästiskväll idag! Det var ett tag sen som vi sågs och ens hade det, så det är dags nu ;)
 

Kommentarer
LINN säger:

jag köpte från xbeauty.se ;)

2012-09-22 | 12:38:03
Bloggadress: http://livingmylife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback