Mätt i magen!

Satt och kollade på någon dokumentär på tv3 play om människor som lever med dödliga sjukdommar, till exempel cancer. Jag tycker lite synd om dom. Men samtidigt så förstår jag inte varför människor ska analysera kring allting som de gjort under sitt liv, om de ätit bra osv. Det jag menar är att jag tror det finns mycket mer anledningar till varför man kan drabbas av cancer än vad man äter osv. Men å andra sidan så kanske jag också skulle sitta och analysera hela mitt liv om jag fick det! Det vet jag ju inte och jag hoppas att jag aldrig får reda på det, haha!
 
Jag har i alla fall ätit nu så tänkte väl fixa mig och sådär, innan mamma och min syster kommer hem med massa målafärg och mat osv. Dom är och handlar färg till köket och storhandlar, haha :)
 

Kommentarer
Emma säger:

Sv: Haha, Men ändå kul att leka med juuu :)

2012-09-19 | 11:50:25
Bloggadress: http://amator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback