Måndag

Nu var det ett tag sedan sen man skrev något igen. Jag tappar lusten ibland men tänkte göra ett nytt försök! Sitter just nu och är lite smått irriterad på mig själv då jag skulle logga in på mammas internetbank och överföra 50 kronor till mig, men så råkar jag spärra hennes dosa och råkade även spärra min egna eftersom jag har båda på mitt rum så jag vet inte vilken som är vilken. Dock så var det något knäppt med den, för när jag satte på den så stod det redan "fail 2" så när jag skrev koden så blev den spärrad. Ibland står det så när jag sätter på den utan att jag ens skrivit något, det är lite konstigt tycker jag haha. Får gå ner till banken någon dag!
 
Blir nog att följa med henne till bankomaten istället då innan hon åker till jobbet och handla på pressbyrån när den öppnar. Tänkte ändå ta en promenad idag, så kanske tar den nu och sedan går hem och duschar och fixar mig :) Sen ska jag städa mitt rum!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback