Målat naglarna

Nu har jag precis målat naglarna :) Det fick bli rött nagellack och så har jag sminkat mig, fixat håret och klätt på mig. Jag är redo för den här dagen med andra ord ;) Orkade inte ta nå bild på hur jag ser ut eller så för det blir bara suddigt. Ni får helt enkelt hålla ut tills systemkameran kommer, då blir det bättre med bilder osv!
 
Nu ska jag ta det lugnt ett tag, sedan diska all min disk som står inne på mitt rum och sedan ta de lugnt ett tag till och gå bort till praktikteamet och när jag kommer hem blir det som sagt städning! :) Gjorde faktiskt en liten lista på vad jag skulle göra så att om jag sitter och undrar vad fan jag ska göra och inte har gjort något av de som ska göras idag än, så vet jag ju vad jag ska göra ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback