Love

Åhh!! Gissa hur glad jag är nu? Strömmen sattes på tidigare också så jag ska ta mig världens skönaste bad snart. Men först tänkte jag bara visa den :) Provade den lite och den är bra, dock så är jag ju ingen mästare på det med inställningarna på en systemkamera så allting är på auto just nu, haha. Det var så från början så jag låter de vara tills Michaela kan komma och lära mig allt hon kan ;) 
 
Sitter och njuter av min apelsinkrokant choklad nu!! Haha som jag längtat efter det! Hela förra veckan var jag sugen på det haha så den satt bra ;) Ska äta god lunch efter badet till en film och sedan fixa mig :) Sista bilderna med min digitalkamera då! Och första med systemkameran :D
 

Kommentarer
LINN säger:

ååh bästa chokladen ;)

2012-09-19 | 13:22:29
Bloggadress: http://livingmylife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback