Köpte lite produkter i nöd

Haha höll på att fixa mitt hår, så går jag in i min systers rum som alltid är superljust på grund av att solen skiner rakt in där och då ser jag att mitt hår är olika färger. Alltså det hade blivit skillnad på mitt hår och löshåret. Ringer Michaela i lite panik och frågar vad en färgboll (bomb?) kostar och så fick jag några tips av henne på vad jag kunde köpa så köpte en slags färginpackning! Hoppas att den gör lite skillnad i alla fall!
 
Blir att färga det nästa månad i alla fall. Vill ju helst att mitt hår matchar löshåret någorlunda bra. Men det är tur att ens bästa vän är frisör så man kan få bra tips när man får lite panik sådär ;) Blev nå schampoo också som mamma tyckte vi skulle ha och tuggummin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback