Fan vad jag hatar getingar!!

Haha satt ute på balkongen och så såg jag en skymt av något, så tänkte jag inte så mycket på det men så kollar jag igen och så är det en fucking geting. Den flög en bit ifrån mig men eftersom jag är så sjukt rädd för getingar så ställer jag mig upp direkt för att gå in och då flyger den mot mig!! Så jag lämnar allting på balkongen som jag hade med mig ut och springer in och stänger vardagsrumsdörren. Haha men inte balkongdörren så jävla smart jag är!! Nu flög den säkert in där :( Haha aja....
 
Sitter och lyssnar på musik just nu och är överglad!! Haha jag blir så ibland, får typ något ryck och blir super duper glad från ingenstans. Weird. Tänkte städa någon gång idag, vet inte riktigt när men det ska i alla fall göras :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback