USCH

Jag satt och kollade på Ensam Mamma Söker och så kollar jag snabbt mot väggen. Ni vet när man ser något fast man reagerar inte första gången man kollar? Andra gången jag kollar ordentligt så ser jag att den här kryper på min vägg och jag lös med lampan och då såg det ut som att den var lite röd! Fatta min panik?! Haha springer ut för jag tänkte först väcka mamma och be henne döda den (jag är livrädd för spindlar) men sen tänkte jag att det var taskigt så tog ett glas och en tallrik haha! Nu står glaset bredvid mig på ett bord och tallriken är över!
 
Jag har typ fortfarande panik, den är äcklig och den skrämde typ livet ur mig! Den är nog inte röd dock haha! Men äcklig är den!
 

Kommentarer
Chaterine säger:

Men usch vad äcklig :O

2012-10-11 | 20:21:06
Bloggadress: http://chaterinejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback