Söndag

Fastnade vid skype igår med några som ville att jag ska spela wow med dom. Fick någon "Starter Edition" från M men jag har inte testat än, eller testade logga in haha. Jag har ju visserligen redan ett konto, behöver bara fylla på tiden men eftersom jag tröttnade på det där spelet så har jag inte gjort det på fett länge. Men tror man får testa på den nya expansionen på den där "Starter Edition" grejen som jag fick, så kanske blir att man testar en gång och ser om det är nå kul haha..
 
Aja, annars så tänker jag nog måla klart klädkammaren idag. Jag måste fan bli klar med den känner jag, det är jobbigt bara att måla och jag har ont i hela kroppen. Men det är bara att kämpa på, hehe ;) Först ser det fan ut som en tre-åring haft tråkigt och börjat kladda runt med färg, men sen när det torkar så blir det bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback