Nu känner man sig fräsch igen!

Stoppade filmen efter typ halva för att ta badet! Kändes så ofräscht med gammalt smink men jag var så trött igårkväll att jag somnade direkt efter jag hade kollat färdigt på Sanctum. As bra film! Nu känner jag mig i alla fall fräsch igen efter mitt bad!
 
Smörjde in mig också med den där krämen som man blir brunare av. Slutade med den ett kort tag för det är så jobbigt att smörja in sig tycker jag, men nu är jag igång igen! Det är dock jobbigt för den går inte in i huden lika snabbt som vanliga hudkrämer gör så nu sitter man och känner sig väldigt kladdig på benen haha. Men det är det värt :) Nu ska jag kolla klart på filmen!
 

Kommentarer
NICOLE säger:

Sv Okej vad kul :D
Jag ska träffa ett gäng :)

2012-10-12 | 10:17:08
Bloggadress: http://nnnnicolee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback