Nu blir det Solsidan!

Jag har precis snackat lite med Michaela i telefon. Pratade klänningar och vinterjackor, haha! Jag vill köpa två klänningar, en till julen och en till nyår! Den till julen ska självklart vara röd och jag vet nog redan vilken jag vill ha och den till nyår ska nog vara silver eller guld. Jag har hittat två fast jag är inte 100% säker på dom än :D
 
Hur som helst, var ju ute och gick en sväng! Blev inte så långt, det gick inte så bra att ta bilder heller för det blåste för mycket haha! Men några blev det! Nu ska jag kolla på Solsidan, det har ju börjat igen! :D
 

Kommentarer
Evelina säger:

Vill också köpa nytt! Helst vill jag köpa en helt ny garderob :o

2012-10-08 | 11:41:54
Bloggadress: http://kungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback