Dags för promenixen nu då!

Nu har jag fixat mig, hehe! Skämde ut mig lite, skulle ta en bild efter jag hade fixat mig men det var inge bra ljus i köket så jag drog bort gardinen lite från fönstret och satte mig där och så kommer det en bil och ut stiger en jobbargubbe och jag tänkte inte så mycket på det sedan 1 minut senare plingar det på min dörr hahah!! Han kanske inte ens såg mig, men om han gjorde det så var det lite pinigt!! :$
 
Aja, jag skulle ju som sagt gå ut och gå en promenix efter jag hade fixat mig, så jag tänkte göra det om en liten stund! :) Ta lite bilder, haha!
 

Kommentarer
Chaterine säger:

De var riktigt gott :D!

2012-10-08 | 10:32:45
Bloggadress: http://chaterinejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback