Väntar på att Michaela ska komma hit

Har varit klar ett bra tag nu och nu sitter jag bara här och tar det lugnt, haha. Funderar på vad jag ska ha på mig idag, har ingen aning om det. Man har så mycket kläder men fortfarande inget att ha på sig. Gick i alla fall och handlade snus och coca cola cherry för en stund sen, älskar den! :D
 
Det blir att se någon film och vänta på att Michaela ska komma hem till mig, hon är ju och städar sin lägenhet just nu eftersom hon ska flytta hem igen. Haha, vi som hade planerat att sitta på hennes balle och dricka vin och äta jordgubbar, lyssna på bra musik och snacka massa skit nu i sommar :D Får göra det på min balle istället! Jaja, film nu i alla fall medans man väntar! ;p
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback