Söndag

Godmorgon!
 
Vaknade för en liten stund sen. Sitter just nu bara i sängen och försöker värma mig lite. Det är så kallt här på morgonen så jag får ha både täcke och en filt på mig. Men det är väl för att det är sommar kan jag gissa på, tror att dom brukar vrida ner värmen ganska mycket då.
 
Aja, jag har inga planer alls för den här dagen. Tänkte ta den som den kommer så får se vad som händer helt enkelt! Jag ska snart ta en dusch i alla fall, tvätta håret och sådär. Vill så gärna få bort min brun-utan-sol för det blev massa fläckar så det är inge kul. Jag brukar inte använda brun-utan-sol så jag nog inte så bra på att lägga sån. Någon som vet hur man kan få bort den? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback