Fördriver tiden med en film

Ligger i sängen och kollar film. Min babe skulle sova till klockan 11 så att han orkar åka hit så jag försöker fördriva tiden så länge. Jag har saknat honom så galet mycket, det är sjukt hur mycket man kan sakna en person. Längtar så mycket tills jag har honom hos mig, ska pussa ihjäl honom!
 
Back to the movie. Laddade ner någon ny film från 2012 som heter Shoo Bre, den är bra. Men jag personligen har lite svårt för blattesvenska. Men bortser man från det så är filmen helt klart bra och värd att se! Tänkte gå och ta lite kycklingsallad och kolla klart på den. Jag känner verkligen att magen behöver mat, den är sådär äckligt tom just nu...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback