Tisdag

Det blev inget bloggande igår pga lite saker. Det är inget som jag tänker ta upp i bloggen. Jag kan bara säga att det är lite bättre nu trots att jag har världens klump i magen och tänker jag för mycket på allt så vill jag bara gråta. But I'll survive! Jag hoppas bara att allt kommer att ordna sig just nu. Men som sagt, tänker inte ta upp något i bloggen so let's leave it there!
 
Jag har en del andra saker att fokusera på nu ändå. På torsdag har jag möte angående lärlingsutbildningen och på lördag är det bröllop. Min kusin ska gifta sig och jag och Michaela ska servera! Vi är nog båda lite nervösa nu men det ska även bli kul! Måste hitta kläder att ha på mig i kyrkan och sedan något svart och vitt att servera i, kanske inte just idag men ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback