Tack och lov att det finns systemåterställning!

HAHA! Jag kunde inte sova så jag satte på datorn igen och helt plötsligt såg det ut som att datorn skulle avslutas men jag vet att jag inte kommit åt någon knapp som kan avsluta datorn så tyckte det var konstigt. Det kommer upp en vit ruta där det står, "Polisen enheten för databrott" tänkte, "what the fuck?" och blev fett rädd men kommer på lika snabbt att det finns ju ett virus som är så...
 
Tänkte först vad ska jag göra nu då? Sedan kommer jag på att förut en gång när jag råkade göra något så alla ikoner på datorn blev helt cp och inte gick att trycka på så gjorde jag en systemåterställning, så gick in på mitt andra konto och gjorde det och vips så försvann den skiten :) Haha, jag är SÅ glad att det finns systemåterställning för annars hade jag fått panik!
 
Den som gjorde det viruset tänkte nog inte allt för långt! Go get a life loser.
 

Kommentarer
Anonym säger:

Omg jag hade dött!! Hjälp mig ifall jag får något sånt, kan inget om datorer :( / mickis

Svar: Jaaa ;)
emeliekjellman.blogg.se

2012-07-12 | 07:25:49
sandra säger:

hej, allt bra? vad ska du göra idag? :)
svara tillbaka på min blogg annars ser ja nte svaret.

kram!

2012-07-12 | 12:13:22
Bloggadress: http://saaandraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback