Sovit lunch

Fick en trött-attack så tog mig en powernap. Nu sitter jag och väntar på att lunchen ska bli färdig, haha. Det blir potatisbullar med bacon och blodpudding. Jag har börjat gilla blodpudding, om det är tunna skivor och man bara äter små bitar i taget så är det gott! Annars hatar jag det!
 
Ska ta mig ett skönt bad efter maten och sedan sminka mig lite. Tänkte städa lite sen, få undan lite av kläderna som ligger på golvet. Michaela kommer hit ikväll så är på enormt bra humör! Bästiskväll hehe! Vi ska ta en lång promenad ikväll och imorgon har hon tagit ledigt från jobbet så då ska vi ha en heldag på stranden! Bara steka i solen, bada och ta massa bilder! :D Haha, aja hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback