Onsdag

Nu är man vaken och som sagt så ska det bli lite bättre med uppdateringen idag, haha. Orkade verkligen inte igår kände jag, såg ju filmen White Oleander igår och måste bara säga att den var sjukt bra! Bästa filmen! Tog även den där promenaden med mamma och syrran. Det var typ en miljon myggor i den skogen men jag lyckades bara få ett myggbett i nacken som inte ens kliar haha. Det är bara en liten bulle i huden. Myggbett ska ju klia? Men aja, jag ska nog vara glad att det inte kliar!
 
Annars satt jag bara och lekte med photoshop hela kvällen. Försöker göra en bild men blir inte riktigt nöjd. Men träning ger färdighet så bara att träna vidare. Kanske visar någon gång, när jag är någorlunda nöjd haha. Ska ut och gå idag också. Men orkar inte stressa ut precis när jag har vaknat, så väntar lite med det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback