Onsdag

Vaknade visst lite sent idag, kan inte minnas sista gången jag vaknade halv 3 på dagen. Det var längesen med andra ord. Men så kan det gå när inte haspen är på. Kunde inte sova inatt och tillslut skrev jag till min pojkvän, hade inte pratat på ett tag så vi pratade lite och jag tror allting har ordnat sig nu. Jag hoppas i alla fall det! Men jag vill inte ta upp något om det på bloggen eftersom det är många som kan läsa det och för mig är det en privat sak so let's leave it there.
 
Hur som helst, ska inte göra något speciellt idag vad jag vet så blir bara en lugn dag. Imorgon är det torsdag, vilket betyder pengar för min del så jag hoppas att den här dagen går fort. Det blir nog stan imorgon om vädret är fint, med mamma och syrran. Bara gå omkring där och förmodligen äta ute och kanske ta en öl! Who knows. Får se imorgon helt enkelt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback