Mätt som en plätt

Åt precis middag, haha konstigt allting blev. Äta middag när klockan nästan är 9 på kvällen liksom! Men så kan det bli ibland - Grejen var att jag egentligen skulle ätit ute med mamma och syrran i stan men eftersom jag åkte till Michaela istället så åt jag ingen middag. Eller jag och Michaela köpte två mackor men jag var inte så förtjust i den så åt kanske typ 5 tuggor sen slängde jag den. Inte mycket till mat liksom!
 
Hur som helst så gick mamma till centrum och köpte en kebabtallrik till mig, haha så jag har ätit den nu. Känner mig som världens fetto nu men ibland måste man ju få äta sånt. Jaja, jag blev ju mätt i alla fall och det är väl huvudsaken. Funderar på om jag ska ta mig ett varmt bad snart, det är svin kallt här inne nu igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback