Hemma igen

Då har man sökt lärlingsutbildning då! Tog handel som första val och café som andra val. Det känns riktigt bra faktiskt, nu är det bara att vänta tills man får veta om man kommer in eller inte. Hoppas att jag kommer in! Tror det är mot hösten som man börjar i så fall. Det är ju ett tag kvar men inte allt för lång tid :)
 
Frågan är vad man ska göra nu när man är hemma igen? Det finns ju inte direkt så mycket att göra. Det får nog bli att ta det lugnt fram tills middagen och sedan måste jag faktiskt börja packa lite för imorgon bär det ju av hem till Michaela och på lördag är det bröllop!
 
 

Kommentarer
Sandra säger:

sv: awesome! Här är de bra, förutom att ja blir as arg på min iphone..
idag ska ja va hemma hos min kompis felicia å sova över. Kommer bli super kul!

Kram

2012-07-12 | 16:43:57
Bloggadress: http://saaandraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback