Gjort om lite i mitt rum

Jag och mamma har fixat om i mitt rum en del. Det började med att hon ville ha min byrå, kan inte förstå varför. Den är inte ens fin. Hur som helst så fick hon den och jag fick någon sak som hon hade haft att lägga mina kläder i som nu står i klädkammaren! Och sen fick jag två vita hyllor av henne och så flyttade jag på sängen så den står mitt i rummet och har en vit bänk bredvid! Så skönt att alla svarta möbler är borta måste jag säga! Äntligen!
 
Mitt rum är dock långt ifrån färdigt, meningen är att jag ska köpa nya möbler men jag har inte orkat lägga ner pengar på det. Men det blev ändå bättre nu, för innan så hade jag typ en byrå i trä, ett nattduksbord i svart och en vit bänk och det kändes ju inte så jättefint. Nu är i alla fall alla möblerna vita!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback