Det här är fan så jävla tråkigt!

Usch... jag har verkligen legat och degat framför datorn hela dagen på grund av mitt ben! Det är hemskt tråkigt kan jag säga, jag vill göra något! Men det går ju inte direkt när man hela tiden måste vara sjukt försiktig när man rör på sig + att jag inte vet om det inte är bra att man rör på sig mycket när man har en sträckning? Alltså man kanske ska hålla benet still så mycket man kan tills det blir lite bättre eller jag vet inte faktiskt! Jag har i alla fall helt vansinnigt tråkigt...
 
Funderar på att ta mig upp ur sängen på något jävla vänster och ta en dusch, hur jag nu ska komma ner i badkaret vet jag inte haha! Eller snarare upp..... Haha fuck det här..

Kommentarer
Emmie&Fatima säger:

Är du en riktig fashionista? Och vill ha shorts som är lika unika som du själv? I så fall bör du kolla in våra handgjorda shorts och bli hotlikehell!

http://hotlikehell.webblogg.se/

2012-07-22 | 20:04:15
Bloggadress: http://hotlikehell.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback