Bulgur med grönsaksbiffar

Gjorde ju som sagt middagen idag, hehe! Det fick bli bulgur blandat med massa olika grönsaker och grönsaksbiffar. Haha värsta vegetariskt! Men det blev gott! Jag tycker faktiskt det är kul att laga mat! Kanske borde kolla upp om det finns hotell & restaurang där jag ska söka lärlingsutbildning. Vill komma igång med det nu. Men tror studievägledaren har semester för inte fått något svar på mitt mail. Ska nog maila igen på måndag!
 
Hur som helst så ska jag snart ut och gå en promenad med mamma och min syster! Känner för det, alltid bra att komma ut och få lite frisk luft. Det blir en hemmakväll, inget festande eller så för min del! Vad ska ni hitta på idag?
 

Kommentarer
Natalie Lindquist säger:

tack så mycket! :) en kompis som tog bilder till ett projektarbete, haha :)

Svar: Jaha, där ser man :) duktig på att ta bilder ju :)
emeliekjellman.blogg.se

2012-07-07 | 17:26:21
Bloggadress: http://liiz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback