Torsdag

Då var man redo för den här dagen då ;) Kände imorse att jag borde tamefan skaffa sömntabletter eller något! Jag har ju en tendens av att somna på dagen, tänker att jag ska sova en timme bara men sen blir det lite mer än så. Nu har jag ju varit vaken sen klockan halv 9 på kvällen igår! Det är inte så bra kanske. Men förhoppningsvis så blir det lite ändring på det nu när man kommer igång lite med annat.
 
Idag ska jag i alla fall hålla mig vaken tills ikväll. Jag har mycket att göra! Först ska jag till systemet som öppnar om en timme och införskaffa lite bärs tills imorgon! Sedan vid 1 ska jag bort till praktikteamet och göra lite saker där, till ungefär halv 4 skulle jag tro. Sedan hem och ta det lugnt ett tag, sen måste jag städa mitt rum. Det är typ mina planer för den här dagen! Får se om jag håller dom ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback