The Lucky One

Jag har fortfarande inte gått och lagt mig, haha. Idag ska jag vara uppe hela dagen, punkt slut! Jag måste, måste, MÅSTE! Det är inte kul att vara trött på dagen och somna och sedan vakna på natten. Det känns inte bra och det är inte bra så nu måste jag ändra på det! Jag ska ändå iväg vid 10 och har massor saker att fixa innan. Lär vara hemma till halv 12 och då ska jag nog städa lite i mitt rum. Måste komma på saker att sysselsätta mig med så jag inte somnar idag :)
 
Jaja haha. Jag har borstat löshåret i alla fall så jag ska locka det om ett tag och sådär så att det är fixat till sen när det ska sättas i :) Annars har jag väl inte så mycket att göra förrän lite senare. Försöker fördriva tiden så man kan börja dagen istället. Kollade på en film som var as bra! Den heter "The Lucky One" rekommenderas att se! ;) Och nu såg jag faktiskt att det är samma person som gjort "Dear John" (en av mina favoritfilmer) så inte undra på att den var så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback