Nintendo 64

Hejhej!
 
Vaknade lite sent igår så därför orkade jag inte blogga. Jag gjorde ändå ingenting speciellt! Somnade igen vid 11 och vaknade för någon timme sedan. Undrar hur länge det ska ta innan man får någon pli på sovrutinerna. Inte allt för länge hoppas jag! Tänkte i alla fall inte gå och lägga mig igen. Jag ska ändå till praktikteamet vid 1 så då känns det väldigt onödigt. Visst, det är länge kvar tills klockan är 1 men jag vill vara vaken så att jag kan sova ikväll!
 
Laddade ner Nintendo 64 haha. Tänkte testa spela Mario Kart, älskar det! Hoppas verkligen att datorn inte dör så man kan underhålla sig med det ett tag! :) Fick mig att tänka på en person faktiskt som jag brukade spela det med, det var roliga tider det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback