Torsdag

Blev nyss väckt av att mammas kompis sitter i vårat kök och snackar sjukt högt! Han är typ kär i mamma och varje gång han kommer så snackar han om det och tror att han ska kunna prata med mig så att mamma blir kär i honom också. Han är från Turkiet eller något, haha. Inte för att jag har något emot det, han är snäll men otroligt jobbig för han förstår inte att folk inte kan bli kära bara sådär och det verkar inte spela någon roll hur många gånger hon säger att hon bara är hans kompis för han tar inte in det! Man vill typ banka in det i skallen på människan! Hur svårt kan det vara att fatta en sån sak egentligen?!
 
Haha aja, nog om det! Jag vill ta ett varmt bad men ska vänta tills han går för jag tänker inte prata med honom. Får se vad man ska göra idag, städa skulle behövas i alla fall. Haha aja vi får höras efter badet när jag har vaknat till lite mer :)

Kommentarer
Beatrice Jakobsson (foto) säger:

sv. mm :D

2012-09-27 | 11:31:04
Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback