Jag är ändå rätt nöjd!

Kollade nu efter ett tag och är ändå rätt nöjd med hur det blev när det torkade. Det var ju inte lika fläckigt, även om de syns lite på bilderna att det inte är nå proffs som har gjort det! Det syns inte i verkligheten dock, så det är väl blixten! Fast översta hyllan målade jag nyss, så den är inte torkad än och därför är den mer fläckig än den understa. Men den var mycket svårare att måla också haha. Aja haha, vad gör man inte när man är rastlös?
 
Funderar på om jag ska gömma alla grejerna eller inte tills mamma kommer hem? Alltså ställa tillbaka allting i förrådet... Jag orkar nämligen inte göra båda hyllorna idag, så ah.. Fast äsch.. Hon kanske känner sig snäll imorgon och vill hjälpa till :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback