Fredag

Godmorgon! Blev väckt av mamma imorse, hade lånat lite av hennes smink igår och det hade hamnat i mitt rum. Försökte somna om men det gick inte så tillslut gick jag upp! Jag har precis ätit lite frukost i alla fall. Gjorde hemmagjord varm choklad! Jag har aldrig gjort det själv förut men det smakar ju precis som oboy, så det kan man göra fler gånger :) Mysigt nu när det börjar bli mörkt och kallt ute!
 
Jag tänkte vänta tills det blir helt ljust och sen ska jag ut och gå en promenad! By the way, minns ni mitt inlägg om att sluta med colan men att jag har världens sämsta självdiciplin? Det gick först inte så bra men jag tänkte ta upp det nu igen. Lika bra nu när colan ändå är slut! Så nu kör jag, på riktigt den här gången :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback