Färdigfixad

Nu är man färdigfixad. Skönt ifall att det kommer upp något som man kan göra idag! Hittills känns det som att det inte kommer bli världens händelsefulla dag då vädret är lite tråkigt tycker jag och folk har säkert festat hela helgen så dom är nog trötta! Men jag har i och för säg inget emot om den här dagen blir en lugn dag, hehe!
 
Köpte nya nagellack i fredags så tänkte visa dom. Hade det blåa i fredags så provade det rosa idag, det gillar man ju ;) Älskar rosa nagellack hihi! Jag ska i alla fall snart värma pizza från igår och sätta på en film tänkte jag! Senare ska jag göra kycklingsallad till middag, blev så sjukt sugen på det! Hoppas på att vädret blir bättre senare så att man kanske kan ta en promenad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback