Trött tjej

Hej där!
 
Var ju med Michaela igår! Först var vi hos mig och sen gick vi till inflyttningsfesten ett tag, vilket var ganska kul haha :) Gick inte hem allt för sent i alla fall och somnade direkt när jag kom hem, var så himla trött! Saknade min älskling bredvid mig dock... :)
 
Idag så ringde Michaela till mig så gick och mötte henne vid krysset och så handlade vi varsin Loka och sen gick vi till centrum, satt på en bänk och snackade lite ute i solen för att sedan gå och handla kebabtallrik. Haha, var så sjukt hungrig så kebabtallriken satt perfekt i min mage kan jag lova! Vi har i alla fall bara varit hos mig hela dagen, säkert lika sega båda två ;p Hon åkte i alla fall för en stund sedan så nu ska jag lägga mig och glo på en film!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback