Poolparty igår

Jag, Michaela och Anna drog på poolparty igår! Därför jag inte uppdaterat och även av en hel del andra anledningar också som jag inte vill ta upp eller ens tänka på! Det var i alla fall kul och det blev en ganska så lyckad kväll. Behövde tänka på annat, komma bort och umgås med lite människor igår så det var ju perfekt att vi drog dit!
 
Sjukt kul hade vi i alla fall! Förutom att jag lyckades halka på ett badrumsgolv som var hur blött som helst. Det var världens pöl där inne och jag skulle följa med Anna på toa och halkar och sätter mig rakt på arslet, blir helt blöt och lyckas sträcka mitt ben så idag har jag SJUKT ont! Men köpte citadon gel så det är bättre nu men vågar inte röra på mig allt för mycket så blir att stanna i sängen!
 
Kunde seriöst inte sätta på mig skorna idag, eller den ena gick på det benet som inte är sträckt! Men när jag skulle böja mig och sätta på andra så högg det till som in i helvete i benet så Anna fick sätta på mig skon och ta av mig skorna när vi var hemma. Haha snacka om att jag känner mig handikappad just nu. Men men.. kul var det och what doesn't kill you makes you stronger right ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback