Kollar på Laguna Beach

Jag har inte orkat uppdatera idag då jag har haft en sån jäkla huvudvärk! Har varit väldigt trött pga det. Köpte dock en liten cola så nu är jag på hyfsat bra humör. Jag är ju tyvärr beroende av cola så när jag inte har druckit det på 1-2 dagar får jag världens huvudvärk! Det kan vara lite jobbigt ibland men jag försöker bli oberoende av det just nu men köpte en liten för orkade inte med huvudvärken. Jag får ta en kopp kaffe imorgon om huvudvärken kommer tillbaka. Inte tänkt på att det faktiskt är koffein i det också!
 
Nu tänker jag lägga mig ner och kolla på Laguna Beach i alla fall. Längesen man såg det, kommer ihåg när man alltid kollade på det (och The hills) på mtv. Kul att det fortfarande finns kvar på deras hemsida i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback