Tvättade löshåret!

Jag gav mig på att tvätta löshåret. Man ska egentligen inte göra det! Eller man ska absolut inte göra det ofta. Vissa verkar tro att man ska göra det en gång i veckan, vilket inte är rätt! I alla fall inte enligt den informationen som jag har fått! Eftersom min bästa vän är frisör så litar jag ju på henne och det behövs i stort sätt nästan aldrig tvättas. Kanske var tredje månad eller så.
 
Men idag valde jag att göra det mot alla regler ;) Haha. Men det gick bra. Det har inte tappat någon färg eller så vilket känns bra. Anledningen till att jag gjorde det är för att jag tycker det var så konstigt efter den senaste lockningen, det gick inte riktigt att borsta ut lockarna. Visst, dom borstas aldrig ut helt men ändå! Tänkte börja från scratch liksom. Men bara den här gången!
 
Nu ska jag fortsätta föna det, vilket tar ett år....
 

Kommentarer
Anonym säger:

SÖTIS! Hoppas du bara använde balsam ;) pussss / Michaela

Svar: Hehe... Jag använde liiite schampoo och balsam men drog bara igenom det med fingrarna och sköljde ur :) Tror inte det är någon fara i alla fall men därför jag ringde dig fast du sov nog.. men nu vet jag till nästa gång ;) Pussss
emeliekjellman.blogg.se

2012-09-09 | 11:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback