Söndag

Söndag då!! Pengar på onsdag, längtar!! Eller jag längtar tills att hämta ut kameran, det ska bli så jävla nice ;) Igår blev det lite drickande men drack inte alls mycket. Mådde piss när jag vaknade, det var inte så kul och jag ska hålla mig borta från sprit. Punkt slut. Jag mår så jävla dåligt dagen efter av det haha. Inge mer sånt, never ever in my life!
 
Tagit det ganska lugnt idag, men tillslut så gick jag och fixade mig för att jag var tvungen att gå och handla. Nu är det bara att vänta tills mamma kommer hem med snus, hehe! Det vill man ju ha! Annars ska jag väl inte göra speciellt mycket idag, tänkte mest spela ;) And that's about it!
 

Kommentarer
yasmine modell mamma och fru säger:

följer dig blev nr 7 lägg till mig också.
här är det också bra ska äta tårta idag o mysa med släkten.
gör du nå mys?
kraam

2012-09-16 | 14:25:05
Bloggadress: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback