Ska snart hämta ut min bebis!

Då var man vaken då och äntligen är det onsdag! Mamma var gullig och kom hem med snus, en cola och världens största kanelbulle till mig, haha. Men jag äter tyvärr inte kanelbullar så får väl spara den.
 
Jag sitter och funderar på om jag ska duscha och fixa mig innan jag går ner och hämtar kameran eller inte. Om jag ska det så har jag en timme på mig, för klockan 9 stängs nämligen strömmen av fram till klockan 11. Det känns lite som att i så fall kan man ju fixa sig när den kommer tillbaka och använda tiden mellan till att lära sig kameran lite :) Så får det nog bli ;)
 
Ska fylla på mobilen och slå Michaela en signal efter jag hämtat ut den :) Haha hon är så söt som ville vara med när jag hämtar ut den osv! Men ah, vi får höras igen vid 11 så får ni se den osv ;)

Kommentarer
Emma säger:

Sv: Tack så mycket! :D Åh, Vad kul!

2012-09-19 | 08:19:35
Bloggadress: http://amator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback