Längtar tills man får sova

Har precis fått i mig lite mat, hehe. Innan det så var jag så jävla trött så jag typ dog, men konstigt nog så känns det som att jag fick lite mer energi efter jag hade ätit. Vanligtvis blir jag ännu tröttare efter maten. Men det är ju bra att man fick lite energi så man orkar hålla sig vaken till klockan 9 eller något! Det ska ändå bli hur skönt som helst att sova sen och jag längtar sjukt mycket tills dess! :D
 
Annars har jag inte gjort så mycket, pratat i telefon och snackat med Michaela på facebook medans hon var på jobbet. Jag får alltid hålla henne sällskap över facebook medans hon inte har något att göra den lilla fisen ;) Men det kan vara rätt underhållande ibland. Haha aja, ska lyssna på musik nu och chilla galet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback