Haha hittade gamla bilder...

Jag tänkte ladda ner The sims 3 och alla expansioner på datorn i vardagsrummet. Blev sugen på att spela det men sen tyckte jag det tog för lång tid så jag sket i de. Inte så mycket tålamod, hehe. Det är tråkigt att min kära dator är dum i huvudet som överhettas när man spelar spel, annars hade jag fixat det på den :( Den är åtminstone snabb hihiih
 
Aja, hittade lite gamla bilder från någon kväll med Michaela när vi lagade tacos på den datorn. Det var ju lite kul. Man kanske ska kolla den andra datorn också, kanske finns något där med. Vem vet ;) I så fall ska det över till denna datorn! Jag tror faktiskt att jag kan ha lite videos på den. Men om det är dom videorna som jag tror att det är så kan jag inte lägga upp de här, men vore ändå kul att kolla på dom :D Minnen ju!
 
Aja, fick inte lägga upp på Mickis så ni får bara se dom på mig ;p Tyvärr asså....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback