Hade sönder en spegel :(

Gick ju och tog ett bad någon gång efter middagen som jag knappt åt! Testade den där färginpackningen, var nog bra men hon sa att det går bort lätt från saker och ting. Men det gjorde den ju desvärre inte. Jag har nog lite ljusröda fläckar i pannan haha.
 
Dessutom råkade jag ha sönder en spegel i badrummet, den bara ramlade helt plötsligt haha! Tur att den ena sidan inte är sönder i alla fall! Det är verkligen typiskt mig, det är en sån där liten rund spegel som står på en fot och så är ena sidan typ förstoring och andra normal och jag vet inte hur många såna som jag lyckats ha sönder!! Haha har nog otur med speglar? Dessutom betyder de typ att man får sju års olycka? I hope thats not true!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback