Geek Charming

Kollade som sagt på en film för att få tiden att gå lite och nu har den ju typ det. Jag tänkte gå och ta en dusch nu och sen ska jag ta en titt på mitt löshår, funderar på att locka om det för när jag gjorde det i fredags så blev det helt konstigt. Det är bara så jobbigt att locka det men det blir ju fint efteråt i alla fall.
 
Man kanske borde införskaffa sig en locktång dock för våran plattång är nog inte den bästa att locka hår med egentligen. Eller bara en bättre plattång. Tåls att tänka på i alla fall. Men det kommer nog inte bli något som jag kan köpa den här månaden så tills dess får den vi har just nu duga!
 
Kollade i alla fall på en film som hette "Geek Charming", haha helt okej film.
Nu väntar en skön dusch :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback