Färdig fixad, dags för lunch!

Då var man färdig fixad. Lekte lite med kameran efter. Trodde att jag skulle bli så jävla dålig på bild när jag köpte den för jag att jag har alltid tyckt att man ser annorlunda ut med systemkamera än vanlig kamera för att det är så bra kvalité. Nu menar jag inte att jag blir bra på bild men bättre än jag trodde ;) Fast de kanske är för att jag tar på mig själv och det inte är någon annan som tar bilden, då är man ju lite mer fokuserad!
 
Jaja, tänkte gå och värma min lunch nu :) Haha blir samma som igår, mamma har ju fullt upp med köket så min syster fick gå och handla lunch till oss. Men det är gott, så det gör inget :) Dock så verkar mamma lite missnöjd nu, hon tycker färgen är dålig. Men det blir nog bra tillslut :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback