Choklad!!!

Nu har man varit med Michaela ett tag, vi gjorde inte så mycket. Låg i min säng och höll på med datorn, lekte lite med kameran och snackade. Hon följde med till centrum för jag skulle handla cigg till mamma + snus till mig och choklad!! Jag blev så jävla sugen på det helt plötsligt så var tvungen att köpa! Känns inte så bra att äta det men ibland tar suget över helt och hållet..
 
Fast innan jag ens öppnar den så tänkte jag fixa med lite bilder som jag och Michaela tog, mest skämt-bilder så vettefan om jag kommer lägga upp några. Ska även skicka dom till henne på mailen, sen ska jag njuta av min choklad och glo på Sex and the city!
 

Kommentarer
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ säger:

Mums:)

sv: Haha, nej jag vet jag är super töntig som är så rädd, men jag kan inte rå för det:(

2012-10-03 | 21:00:24
Bloggadress: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback