Böneutrop i Sverige

Ingen har väl missat nyheten om böneutrop i Sverige? Jag tycker inte att det borde godkännas! Jag tycker att alla får tro på vad de vill och ha sin religion. Men Sverige är ändå Sverige, borde det inte få vara lite svenskt åtminstone? Men våra politiker är ju så fega, det står klart och tydligt att de inte vågar säga nej. Att det bara var Krisdemokraterna som motsatte sig beslutet.
 
Och jag vet, det är ett känsligt ämne för vissa människor men jag hoppas att ingen får psykryck för att jag säger vad jag tycker om detta. Tänk på att alla har rätt till sina egna åsikter! Och min är att det inte borde godkännas :) Vad tycker ni om detta?
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15515190.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback